I´m over it

Kom nyss hem från gympasalen, det har varit fotbollstunering mellan alla årskurser i fotboll, 16 år upp till 30 +. De spelade riktigt bra måste jag säga. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma till mig, vi har inte träffats på några dagar nu. Ikväll ska jag in till strängnäs och träffa lite mysigt folk :D blir skoj!

Shit det är nyår redan på onsdag, och hjälp vad jag längtar :) det kommer bli hur kul som helst och jag har verkligen laddat och förberett mig för nyår ;) finns ju inget mysigare än att fira nyår med sina tjejkompisar. Ska fira med alla mina närmaste förutom mina tjejer i kungsör . Fast jag var med de förra året och hade riktigt kul :) men jag hoppas ni får en superbra nyår ni med! <3



nej nu ska jag äta upp min chokladtomte här brevid.. julen är över!
pusspuss/ alex


Kommentarer
Postat av: michaela

sv: haha det brukar bli så..man hittar aldrig det man vill på rean

2008-12-28 @ 06:05:02
URL: http://notthatglamorous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0