jag måste få tillbaka min styrka

jag har tappat kraften helt nu .. jag känner ingen glädje för någonting. jag vill bara lägga mig i ett mörkt rum och isolera mig från verkligheten. jag vill vara lycklig, jag vill ha min starka vilja och kraft tillbaka. hur ska jag ta mig ur dethär? vart jag än kollar så ser det mörkt ut och jag håller verkligen på att försvinna in i min ensamhet.

jag har nog aldrig känt mig så himla ensam någonsin i mitt liv. jag önskar jag var lite äldre och att jag kunde flytta härifrån och starta om mitt liv på nytt. bilda en familj ge min kärlek till någon. hålla på med någonting jag tycker om .

det är riktigt mörkt just nu


Kommentarer
Postat av: Kusin Madde

älskade du!! ja blir så orolig när ja läser de här! kan du inte bara komma hit så ja får krama om dig o ta hand om dig en stund?? ja älskar dig väldigt mycket, hoppas du vet de!!

2008-12-01 @ 21:24:09
Postat av: Robban

Om det är mörkt, tänd en lampa :D ;)

2008-12-01 @ 22:25:36
Postat av: Ulrika

Jag finns här mitt hjärta<3 fundera på om du vill ses på lördag kväll äta god mat och snacka skit, sånt som vi är bra på du vet :) Jag saknar dig! <3

2008-12-02 @ 13:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0