jävla humör att svänga

från att vara på toppenhumör till att nå botten av den mörkaste källaren ..
Jag hatar att mina känslor kan styra mig på dethät sättet. En dag ska jag kunna tygla dem och må bra när jag bestämmer mig för att må bra .. punkt slut!

Sarah har varit här hela kvällen vilket har gjort mig glad :) min lilla älskling!  Men nu är hon gone och jag ska strax gå till sängs. Imorgon ska vi umgås lite igen, vi passar på nu så mycket som möjligt när vi båda är lediga och har tid. Annars är det skola i veckodagarna och så jobbar vi varannan helg så vi går alltid om varandra :(

Men iallafall ska vi ta bussen in till strängnäs imorgon, jag ska köpa den sista julklappen som är till mamma och sarah ska hämta linser. Sedan ska vi ta en mysig fika.

Efter som klockan är över 12 slaget så kan jag säga - imorgon är det julafton ! :D
Hur bra känns inte det?! ska bli så himla mysigt alltså.

Nej nu ska jag banka vätt i mitt huvud och sen sova. Godnatt på er! / alex




jag älskar dig lilla gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0