Prins Caspian <33

Mamma och Pappa har nyss varit här och hjälpt mig att sätta upp min stora spegel i mitt rum och en hylla i köket :) lägenheten börjar äntligen ta form vilket jag tycker känns jättebra. Ju mer jag fixar ju mer känns det som ett hem. Det ända som inte är klart är vardagsrummet, men det kommer när det kommer. Får väl ha min inflyttnings fest snart också :D

Har också hunnit att klämma i mig en kopp varm chocklad :) nu måste jag försöka få fram Phoebe som sitter under diskbänken i skräck stackarn :( hon blev så rädd när vi borrade i väggen. Hon kommer inte ens fram när jag ropar på henne. Mammas lilla älskling♥

Ska sätta mig och se klart på Prins Caspian :D jag bara älskar Narnia, så himla fina och bra filmer.



han är så galet vacker alltså!



och Peter är inte så dålig han heller!!


♥jag är i stort behov av närhet just nu,
det är helt sjuk vad jag saknar någon
att hålla  om och som håller om mig tillbaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0