superbra julafton!

Min julafton var den bästa i mitt liv :) verkligen jättemysig med släkt och vänner.
Precis som det ska vara helt enkelt ♥  blev även jätteglad för alla mina julklappar :D
Dock var det alldeles för mycket jag fick enligt mig.. de bästa var ju då pengarna, soffan och hårdisken!
Men allt kommer komma tillanvändning och det är ju bara jul en gång om året så (a)

- soffa (mamma&pappa)
- 2 x mattor (mamma)
- kuddfodral (bror)
- 3000 kr (pappa,farmor,mormor)
- 2 x ansiktsmasker (mamma)
- en värmekudde av lera (mamma)
- silver badbomb (mamma)
- chocklad ljus (bror)
- måbra kort (mamma)
- 3 tavlor (mamma)
- sjal (farmor)
- nagellackstorkare (faster)
- choklad (farmor)
- badsalt (faster)
- kokböcker (farmor och mormor)
- extern hårddisk (mamma och pappa)




nej nu ska jag ner på stan och möta felicia och sarah :) mys mys!
pusspuss/ alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0