tampong med plast på, inte att rekommendera xD

Bara 4 skoldagar kvar för min del då :D så jävla skönt (!!)

Jag har nyss tränat och borde vara trött, men är istället hyper aktiv.. Jag känner mig även som en köttbulle  då jag tryckte i mig en halv form lasange innan träningen. Gjorde för första gången egen lasange och vet ni ? den blev super god :D
nej nu ska jag inte sitta här vid dator och ruttna, utan jag ska gå och skruva upp en spegel dörr till badrumsskåpet och sedan städa lite.

Imorgon är det lucia i skolan, åh det är alltid så vacker. Ska även ha möta med kuratorn. Äntligen!  Orkar inte vänta på de där äckliga psykologerna som har sådan jävla kö.

Måste berätta en sjukt rolig sak, kanske inte borde berätta den här i bloggen men den är så sjuk så jag bjuder på det.
Jag hade så galet bråttom i morse och hade massa saker i huvudet så jag stoppade upp tampongen med plasten på xD det finns ju tre delar av plast man kan ta av, och jag tog bara av den nedersta och glömde resten.. hahah jag är fan dum i huvudet. Märkte det sisådär 4 timmar senare .. tror ingen lyckas bli så dum förklarad som jag blev idag.

Nej nu ska jag skruva så det ryker :) tjingeling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0