toppen är just nu nere i botten...

Kom nyss hem från eskilstuna, nu har jag lite färg på kroppen också :) Funderar på att städa här och röja ordentligt och sen gå över till martin och umgås lite!! Blir nog inget dricka för mig, är inte så sugen. Kul att man blir osams med sin närmaste vän såhär innan nyår också. Bra jobbat alexandra ............

är så sjukt trött på allting, kan någon bara plocka upp mig från jorden och sätta ner mig på en annan planet.
När någon försvinner från huvudet kommer en annan in. Jag vill ha flyt och inga jävla äckliga komplicerade situationer. Nyår känns så sjukt depp just nu .. hoppas verkligen mitt humör förändras annars har jag bara lust att lägga mig i sängen på nyårsafton.

Nu ska damsugare och mopp fram, ska leta efter mitt glada humör i städskåpet också.

/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0