TWILIGHT ...jag är förälskad i en vampyr




Jag finner inga ord för denhär filmen.. både jag och sarah bölade som grisar och det var nog den absolut bästa film jag sett.. VILKEN KÄRLEK!!

jag vill också känna den kärleken och älska någon så mycket som även älskar mig tillbaka..

Har haft en helt underbart mysig dag, först pannkakor hos lojsan med henne och lucas :) mycket trevligt och gott! Sedan in till eskilstuna, julhandlade med sarah i 2 timmar.. Sen var det bion.. BIG LOVE!

Jag kommer somna med ett stor leende på mina läppar i natt och drömma sött. Mitt liv innehållar allt förutom en kärlek jag söker. men jag ska banemej sluta söka, den kommer när den kommer . Och från och med idag ska jag leva i NUET!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0