luciatåg

Ja då var jag hemma, har varit på ku avslutning där vi käkade både pizza och marängschwich :D har lite svårt att gå nu faktiskt, innan jag drog dit så smockade jag i mig en halv form lasange också :S alltså jag äter som aldrig förr. Vad händer med mig?! Jag får ta det lilla lugna nu alltså, måste ju kunna röra mig mellan måltiderna också :P

Idag var det luciatåg i skolan och det var riktigt mysigt måste jag säga :) och de sjöng jättefint !
Nu är det bara 3 små skoldagar kvar.. imorgon ska jag gå redan 14.45 då jag ska göra första behandlingen i min behandlingsperiod mot min acne. pain pain pain ..kommer vara totalt sårig i hela ansiktet och jag ska liksom ta 4 tåget hem :I så jävla hemskt !

Nu ska jag som alltid.. diska, sen dejta kudden! Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0