old times

Jag sitter här i skolan och dör av uttråkning .......... jag har estetiskverksamhet och jag ska göra ett fotoprojekt, men jag orkar inte börja med det eftersom jag är lat idag. Jag och några tjejer från klassen har nyss setat och kollat på gamla bilder :P haha vad ful man var när man var yngre. helt galet.. Har vi sett ut sådär ?! alla är lika förvånade.



















hahah det var tider med mycket putande på läppar och grimarser xD men som sagt har tiden passerat och vi är helt andra personer både i utseende och mognad idag :) men det är himla kul att man har så mycket bild. Och dethär är bara några av alla hundra bilder jag har från förr.

Nu måste jag koncentrera mig på Indesign :S fett tråkigt................



Kommentarer
Postat av: Ulrika

nej men gud!!!

2008-12-11 @ 09:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0