3:e advent

Okej igår satt jag runt 7 och funderade på vad jag skulle hitta på en lördagkväll .. sen så helt plötsligt så ändrar allt riktning och det kommer folk till mig och så börjar det drickas här :) riktigt mysigt!

Det blev mer och mer folk och tillslut blev det helt plötsligt lite fest här, vilket jag aldrig trodde jag skulle våga ha här. Men det gick jättebra, det ända som gick sönder var en mugg ute på balkongen som användes till fimpmugg.. Jag började blåsa av allt runt 2 och den sista killen som var wiktor kom ut halv 3 :P hahah inte dåligt däng!

Men det var trevligt folk iallafall och kan tänka mig att det kommer bli ett antal fester här i sommar :) Vid 3 la jag mig i sängen efter att ha plockat sisådär två fulla påsar med ölburkar.

Vaknade upp imorse och var hur trött som helst och trodde klockan var runt 9 eller något. Men när jag kollade så var hon HALV 2 (!!!!!) Helt galet, det har aldrig hänt att jag sovit så länge någonsin. Men skönt var det iallafall. Nu är jag fit for fight för skola imorgon ;) När jag kom upp var det bara att diska runt 20 glas och skura alla golven. Sen stack jag och tränade tillsammans med Sarah :)

Nu har jag precis ätit och ska ha en lång och mysig söndagskväll för mig själv.. Ska bara ligga i soffan och slappa! pusspuss♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0