Inte toaletter!

Okej nu har jag fått lite skit för att jag särskriver ord så himla ofta, så nu ska jag ta och skärpa till mig så min vän blir glad ;)
Jag är jätte trött, eller nej sorry :P "jättetrött" så orkar inte skriva så mycket. Har nämligen jobbat hela dagen och sovit dåligt de senaste tre dagarna. Kvällen igår hos Maria var supermysig :) jag älskar mina tjejer så himla mycket♥

Jag fick även en julklapp av Cristina och den var så himla gullig. Hon har hakat upp sig på att jag alltid går utan vantar och så säger hon ibland med gullig mammaröst "du måste ha vantar på dig annars fryser du!" sen för kanske en vecka sen så sa hon på skämt att hon skulle köpa vantar till mig för att jag inte har några och att jag inte skulle frysa. Vad tror ni jag får igår då? Jo ett par super mysiga och mjuka vantar :D så jävla söt du är alltså hjärtat ! Blev oerhört glad och har de på mig nästan hela tiden nu .. ni borde vara avundsjuka på att jag har en så gullig och omtänksam vän som henne! big love baby..

Just nu sitter min katt och biter mig i magen och det gör liksom ont .. Hur kan man få försig att man ska bita sin matte i magen?! Riktig knasboll är hon, men världens gulligaste.

Nu ska jag sova i någon timme för sen kommer robban och gör mig sällkap hela kvällen, vi ska se på Barnhemmet! :D Jag har längtat efter att se den då andra säger att den är bra och läskig .. uhh jag älskar läskiga filmer :P  och han ska vara här till 1 inatt .. hur fan ska jag orka vara uppe så sent liksom när jag ska jobba imorgon? :S blä blä blä .. grejen är den att han måste vara här tills dess då han ska hämta S från fest efter kl 1.. Men jag ställer upp ..












/ alex


Kommentarer
Postat av: Stina

Älskar dig! <3

2008-12-20 @ 17:43:49
URL: http://stinahallak.blogg.se/
Postat av: alexandra

Älskar dig också min ängel!<3

2008-12-21 @ 01:09:19
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0