varning (!!) för negativt inlägg

Nu startar en ny skolvecka, dock inte med vanliga lektioner vilket är mycket skönt. Vi ska ha UF, planera mässa, bygga monter osv. Man kan säga att det är en UF vecka för oss, medans alla 93: or ska komma och hälsa på vår skola och kolla på oss när vi arbetar. Tänk er själva att 93:orna ska börja gymnasiet i augusti :O det är ju för fan helt sjukt. Alltså inget illa mot 93: or, men jag har alltid sätt de som "små" och nu sitter dem i samma nervösa sits vilket gymnasie de ska välja. Jag kommer själv ihåg hur "stor" jag var då :D Och alla mognar ju påvägen.

Idag blir det iallafall slappis dag. Osminkad med mjukis tröja! galet skönt. Eller ska jag vara ärlig blir det nog så hela veckan ;) haha ..

sen måste jag också presenter min nya bölar-låt! den går på högvarv här hemma.

 

jag har inget riktigt att se fram emot nu heller.. helgen? nej för då ska jag jobba (!!) kul .....................................
Nästa vecka ? skola (!!) kul ...........................
Veckan efter det? vi slutar skolan .. lite kul.............
Veckan efter det? julafton .. överskattat ..........................

Jag hoppas psykologen ringer i veckan

Nu ska jag åka till skolan ! kul.................
hejdå<33

Kommentarer
Postat av: jesper

Hehe Linking park som böl låt ^^

2008-12-01 @ 09:00:56
Postat av: alexandra

Jesper: Ja i piano version!

2008-12-01 @ 12:42:50
URL: http://alexandradiana.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin låt :)

2008-12-06 @ 22:27:44
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0