vi har flyt :)

Hejsan hoppsan!!
Idag har vi vart på möte med vår nya designer som ska hjälpa oss med våran produkt :) det gick jättebra och han älskade vår idé. Vi har verkligen flyt just nu och det känns hur kul som helst. Vi kom nyss tillbaka från lunchen och nu ska vi ha matte en timma till, men eftersom Sofia inte är här får vi välja om vi vill jobba med UF eller matte. Vi väljer självfallet UF :D

Usch torsdagar är alltid så himla lång .. det känns som om de aldrig kommer ta slut på nått sätt. Men jag ska ju gå redan vid halv 3 idag så det blir skönt. Lojsan ska följa med mig hem efter skolan och färga mitt hår igen.. Fast denhär gången har jag bättre färg och det kommer bli mycket bättre :) hon är så himla duktig den tjejen när det gäller hår.

Snart helg vilket är min räddning, för jag somnar snart i skolan, är så skoltrött. Har ingen motivation alls för att arbeta, lyssna eller prata.

Vad händer i helgen då? :)

Imorgon ska iallafall jag, sarah och lojsan ha idol kväll hemma hos mig :) vi ska laga mat och självklart kolla på idolfinalen och även snacka massa skit :D ska blir riktigt mysigt♥

Lördag och söndag vet jag inte en vad jag ska hitta på .. kanske julbaka med mamma :) men vi får se! Är då skönt att jag inte har något planerat samtidigt som jag är stressad över att det är tomt på schemat :S

Nu ska jag leta upp tjejerna som har sprungit iväg.. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0