aja

Lördag-
Idag fyller älskling hela 16 år  :D Hurra Hurra för dig hjärtat <3
Dagen var planerad att jag skulle vara med honom och mysa, men eftersom jag smittar fortfarande så går inte det!
Istället har jag laddat ner 4 filmer som går på bio nu :D som jag ska se idag !
nice nice ... Blir ensam en stund ikväll då mamma & pappa ska på bio och christoffer ska någon annanstans.
Någon som vill ha magsjuka och tillbringa kvällen med mig ;) ?!? haha .. trodde väl inte det.
är iallafall glad för att jag är helt frisk nu och mår bra igen.. nu återstår ju bara dem där dötrista 2 dygnen då jag forfarande smittar, att bli av med. men sånt är livet ! Om 9 dagar bär det iallafall av till egypten :D
Böckerna jag läser är nått så fruktansvärt känslosamma . klarar inte av att läsa en sida utan att grina sönder.
kommer nog inte klarar av att hålla mig borta från boken iallafall då den är så bra !

nej nu ska jag bli av med allt det sjuka genom att städa rummet och bädda rent:D
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0