Egypten, here I come ! ;)

Ja då är det snart dags då ! :D Halv 10 imorgon bitti lyfter planet till Egypten. Ska jag vara ärlig så ska det här bli det bästa på länge. Känner att jag verkligen behöver dethär. Och det som ska bli mysigast av allt....är att min älskling ska med. Kan det bli bättre?! Hade ju i och för sig velat ta med mig hela klassen om det nu skulle gå :P men det gör det ju inte . Kommer i vilket fall som helst sakna alla mina små kärlekar. Men det är ju bara en vecka, är hemma den 19 Februari igen. kommer verkligen få det super. Ikväll är det anna phil också .. säsongstart igen !


"Jag önskar dig den bästa semestern gumman!
Hoppas du blir brun och fin så som du önskar dig:)
och så kommer jag att tänka på dig varje dag.
Hälsa familjen så ses vi snart snygging, älskar dig <3"

Verkligen världens gulligaste Christina ! <3 Love you darling!


Nej nu ska jag hjälpa mamma med maten, hon är nog rätt trött. Hon kom precis hem från Tysklan idag.
Kanske hinner skriva en liten truddelutt imorgon vid 06.00 tiden om jag hinner. vi får se. Annars får alla ha det så skönt här hemma i kalla sverige ! ;) (Y)
♥♥♥

image333

Kommentarer
Postat av: stinaa

I love you !

2008-02-12 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0