en helt vanlig tisdag

usch usch vad dagen har gått långsamt och fettit hår har jag också haft "/ nej denna dag har inte varit den bästa !
På måndag börjar vår praktik och jag vill vill vill inte alls.. 2 hela veckor blä !
Imorgon är det iallafall KU, något som piggar upp mig :D måste bara bestämma mig för om jag ska med till Frankrike eller inte, har en så galet stor beslutsångest "/
först är det sjukhuset iallafall, och jag hoppas på goda besked.
"hej vi måste tyvärr skära upp ditt tandkött och slipa om hela käken på dig"
nej kanske inte, men det kan hända.. min läkare sa så sist på ett ungefär :S

nej nu måste jag springa och passa maten ;)
trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: lojsan

du ska med?!

2008-02-26 @ 20:50:44
URL: http://louisevbr.blogg.se
Postat av: Alexandra

Vet inte riktigt än "/ :P har sån jävla besluts ångest ! men jag måste bestämma mig tills ikväll !!!

2008-02-27 @ 07:16:01
URL: http://AlexandraDiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0