en resa till månen?!

Orkar inte lägga upp egypten bilderna här! Vill ni se dem så finns dem på datum 20/2 på http://AlexandraDiana.bilddadgboken.se

Gårdagen var mycket bra :D Först lite stros i strängnäs med tjejerna och sen en fika :D 
Efter det blev det frissan, som jag blev väldigt nöjd med.Eller ah det känns så sjukt konstigt..
Man kommer liksom till spegeln och då hoppar man nästan till för att det ser så annorlunda ut :P haha
Jag köpte också lite kläder igår :) 2 tröjor som var as fina och en äkta skinnjacka ! Så nu är jag världens lyckligaste när jag äntligen har hittat en skinnjacka som passar :D 
Idag bär det av hem till min gullis Evelina, där jag ska tillbringa hela min helg. 
Saknar dig enormt gumman. 
När jag kommer har jag lite paket till dig ;)
 
Usch den lilla bruna färgen jag hade när jag kom hem håller redan på att försvinna :( 
Aja så är det väl, och en veckas solning håller inte speciellt länge.
Men resan var mycket lyckad och hur mysig som helst. Alla slapp magsjuka förutom mamma som blev matförgiftad:S men som tur var hade vi "kol-tabletter" som tydligen renar magen och
efter det var hon på benen igen.
Kamel ridning var hur kul som helst, men shit vad rädd jag var ibörjan xD Om jag nu ska säga nått negativt om egypten så vare i så fall dem rätt så kalla kvällarna.. det vänder liksom från super varmt till svalt mot kvällen och sen dem jävlans araberna. Ska inte säga alla men dem flesta. De som jobbade med turister var hur gulliga som helst, men inte det allmänna folket.. Dem tog på en sådär påträngande och kom fram och pussade på en och drog iväg med en :S det var faktiskt riktigt läskigt. Och sen när man solade på stranden i bikini som vi tycker är vanligt låg det 6 araber med kameror i högst hugg.. men jag kan ändå förstå det.. för deras kvinnor måste ju vara täckta av svart tyg och minsta kroppsdel dem visar så stenas dem till döds. helt sjuk religion. Man jag antar att man måste respektera alla världens människors religioner hur mycket man än tycker det är så fel.
Kortfattat så var det välbehövligt och super mysigt !

Föresten så är det inte bara Jennifer Lopez som ska ha tvillingar utan även Jessica Alba :D
image353

Nej man kanske ska börja packa lite ! :)
Ha en bra dag. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Så du fick kläderna iaf ;) plus en jacka, då måste du ha varit en jävel på å flörta :D haha

2008-02-22 @ 12:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0