julafton?!

den här dagen har varit som rena julafton.
eftersom vi jobbar med datorer hela dagarna har vi klagat på att vi får ont i ryggen osv.
Vi sitter liksom på pinnstolar och vanliga bord (för låga tilloch med). Så vi tog upp dethär så idag fick vi datorstafli, tangentbord och mus :D rena julafton ! glad blev jag/vi iallafall. Så nu sitter vi mycket bättre med rätt avstånd till skärmen osv, så nu ska vi inte få några problem mer;)

kom hem från KU nyss, var rätt seg idag men det var lika trevligt som vanligt.
btw, lojsan är urfin i sin nya frippa ;) i like, jevla söting.
är galet trött så jag tror jag säger adjö och beger mig mot sängen.

kvinnovecka= godis .... yes !

God natt ! <3

image365

Kommentarer
Postat av: Evelina

nemen, vad har du för bakrund då!? ;D(H) Jag älskar dig massvis!

2008-02-28 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0