Semeldagen :D

Sitter hemma hos Sara i eskilstuna :D gillar verkligen
denhär tjejen hur mycket som helst.
Du är så sjukt härlig hjärtat. Jag älskar dig !<3 vi ska snart på afrikansk dans ..
 jiii lite spännande. sen tar jag tåget hem vid 8 och när jag kommer hem så
väntar en stor fet smarrig semla på mig som min pappa har köpt.
 mums vad jag ska njuta av den i fulla drag !
Imorgon är det KU, och jag tror jag har bestämmt mig.
Jag åker med till Frankrike i Augusti.
Jag har bara ett liv och det vill jag leva och uppleva
så mycket som möjligt av ;)
 Lojsan är du på!?
sova kl 22.00 och äta korvar i burk xD


Kommentarer
Postat av: lojsan

hahaha, jag är på!

2008-02-05 @ 22:29:42
URL: http://louiser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0