smärta

är hemma idag !
vi tror jag fick nått litet virus innan vi åkte hem från egypten...
har haft magsmärtor och som kvivhugg i magen i över en vecka nu :(
det gör så fruktansvärt ont.
idag klarade jag inte ens av att åka hemifrån .
så nu ska jag dricka det mamma drack när hon blev matförgiftad. och se om det hjälper mig!?
och föresten kommer mamma hem idag, saknar henne så! <3

var ju hos läkaren igår och fick reda på röntgenbilderna av käken.
det var inte trasigt i leden så jag behöver inte operera.. puhhh..
men jag har ett funktionellt problem som ska gå och lösa säger han.
men dem vet inte var det beror på.
bengt (läkaren) ska iallafall ringa mig om några veckor och berätta om jag ska få tandställning eller inte.
ja vettifan om jag vill ha det alltså... han sa att det typ skulle bli ca 2 år både uppe och nere :S shit .,.
det här måste verkligen tänkas igenom. det ända jag vill är att min käke ska vara bra !!

nej nu gör det för ont i min stackars mage så nu måste jag gå och vila lite.
puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0