tjej mys

Äntligen får jag tid att skriva lite :) har haft så himla mycket att göra.
Egypten bilderna kommer senare!
Iallafall igår kom Stina och Sara till mig, dock inte Maria då hon ligger i influensa :(
Men roligt hade vi det ändå. När dem kom visade jag först runt lite i Mariefred :) kanske inte så mycket att se nu när det typ är vinter, mycket mysigare på sommrarna! När vi väl kom hem till mig gick vi upp till stugan där vi skulle vara. Väl uppe så lagade jag mat, fläskfilé med klyftpotatis och bearnies sås blev det. Till efterrätt blev det kladdkaka med vaniljglass.. Sen hade vi ju förstårs chips och dipp och massa godis också. Inte dåligt ont i magen vi fick. Hur mysig kväll iallafall <3 Jo juste när dem kom så hade dem skrivit ett litet rim till mig som jag bara måste dela med mig.

Alexandra Pakh, du är en väldigt speciell tjej,
för oss är du absolut ingen vanlig kompisgrej.
Tyvärr så har vi inga pengar kvar,
så någon "Välkommen hem" - present till dig vi ej har.
Men du ska veta att vi faktiskt tycker,
att du är en grym tjej fast våra pengar rycker.
Så, allt vi ville säga är att vi har saknat dig.
Välkommen hem, du är en helt underbar tjej.
Mycket kärlek från Stina, Maria och Sara.

Hur jävla gulliga får man vara?! Jag älskar er massor tjejer <3




Var också med i tidningen "Evelina" i fredags :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0