våren är påväg och jag målar färg i mina fotspår...

galet skönt med sovmorgon.
ja eftersom vi har valt att ha vår individuella idrottslektion utanför skoltid så fick vi sovmorgon idag :D
Imorgon kväll ska vi dansa afrikansk dans på gymmet forever i e-tuna, vilket ska vara hur kul som helst säger många.
Gårdagen tillbringade jag med min älskling vilket var hur mysigt som helst eftersom jag inte hade träffat honom på en hel vecka. allt känns helt underbart idag, våren är på väg, fåglarna sjunger och det är SOL !
jag mår iallafall toppen idag och saknar min underbara skola/klass hur mycket som helst. Ska bli så kul att träffa dem idag. på schemat idag står det engelska :D om jag tror rätt ska vi kolla på romeo och julia. blir tredje gången gilt för mig den här veckan.
3 nya andra avenyn avsnitt har kommit ut :D i like <3
föresten det kommer att komma en andra säsong av andra avenyn efter sommaren med ytterligare 150 avsnitt :D kan det bli bättre?! Jag läste också igår att andra avenyn var den mest populäraste serien just nu .
så ni som inte har börjat kolla på den, snälla gör det . ni missar nått sjukt bra.
Gå in på svt.se sök på andra avenyn och sen" svtplay" där finns dem hittils 59 avsnitten ni kan kolla på ;)  
ni kommer sitta som klister framför datorn, jag lovar !
Sen så börjar ett annat av mina favorit program på måndag :D nämligen anna phil ! dansk polis serie :D

nej jag tror jag ska läsa en stund innan jag ska åka :) Tåget går halv 12 så jag har gott om tid på mig !
Ha en underbar dag.

CIOA!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0