27 dagar kvar !

Idag hade vi webbdesign som var hur kul som helst :) Så nu kan jag göra en halv hemsida :D haha inte för att en halv hemsida gör så mycket men jag kommer ju lära mig mer ! Så tillslut kommer den förmodligen vara hel ;) Sen hade vi matte och jag måste medge att jag jobbat galet bra idag . Mycket skriva och rita bara, och alla dessa begränsningsytor. blir tokig och det blir bara en ända stor sörja i huvudet tillslut. Imorgon är jag ledig, jag känner verkligen hur mycket jag behöver den här lediga dagen ! Är så trött på mornarna . Men imorgon får jag sova ut i min absolut bästa säng. och då kan jag vara uppe länge ikväll också :P jiii....Torsdag och Fredag är lugnt och snabba dagar, slutar halv 12 båda dagarna. På Torsdag kväll ska jag på hockey match :D Det var ett tag sen, men älskling ska ju inte vara med då han är skadad. Blev så orolig när han hörde av sig och sa att han var på sjukhuset :( Men det är lite bättre nu iallafall :) Men det dröjer nog ett bra tag innan han kan spela hockey igen! Sen hela helgen ska jag jobba med mamma i Stockholm och tjäna lite money ^^ alltid lika kul att stå på mässa och jobba med smycken :) Det är så mycket jag vill hinna med men helgerna räcker inte till .. förstår inte vart allt "måste" kommer ifrån?!?! Vill träffa kompisar och festa, men tiden finns inte ! fast senaste tiden har det varit full rulle på roliga saker så jag ska absolut inte klaga :) I helgen ska jag iallafall jobba med mamma, nästa helg ska jag jobba hemma i Mariefred och helgen efter det så fyller älskling 16 år så då blir det hurra hurra för honom . Shit 16 år det låter fett lite, men jag själv är liksom 16 xD haha knasigt detdär. Helgen efter det så är det jobb som gäller sen helgen efter det så sitter jag som neger i Egypten och dricker en drink ;) haha så jag längtar! Ska pula in mina babes någon helg här för tjej-mys i min stuga också. sen ska jag och evelina ses och åka och shoppa på sverigest största shopping centrum ^^ haha ja som sagt mycket jag vill göra men tiden räcker inte till tyvärr . Men det är ju snart sportlov och det ska jag använda väl må jag säga. Inga sjukdomar här inte . Åh vad skönt det känns att skriva av sig . Har så mycket att prata om och babbla om så mina egna öron blir trötta på att höra. Stackars Robban som jag pratar sönder öronen på :P haha jag babblar hela tiden ! Men jag tycker om dig hjärtat och du är en så otroligt bra vän<3 tack ! nej nu ska jag inte skriva mera för då kommer dethär aldrig ta slut. Nu ska jag se Romeo och Julia så det då ;) pussi nussi <3

oh juste, bara en sak till :) det är bara 27 dagar kvar till Egypten ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

va har hänt med dej och sarah?

2008-01-16 @ 16:56:54
Postat av: Evelina

Vi ska minsann träffas nått, så det så!:D Jag klarar mig ju inte utan dig skruttan! Tiden går för fort för mig me, men vi hinner! Jag lovar!

2008-01-16 @ 22:21:47
Postat av: Evelina

Vi ska minsann träffas nått, så det så!:D Jag klarar mig ju inte utan dig skruttan! Tiden går för fort för mig me, men vi hinner! Jag lovar!

2008-01-16 @ 22:22:16
Postat av: Evelina

F*n hela inlägget kommer ju inte me:(
jag älskar dig

2008-01-16 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0