år 2008

Första dagen på nya året 2008! :) Känns som om det kommer bli ett bra år. Men vad fort det har gått, det känns som det just var 2004 :S

Gårdags kvällen vart hur lyckad som helst . Vi började förfesta hos Marias syster runt 8 , sen drog vi oss till slussen där vi dansade från 22.00 - 02.30 med avbrott vid tolvslaget då vi drack champanj och firade det nya året :D Sen var det dags för dans igen, har aldrig varit med om så mycket drag och så mycket härliga människor .
TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL OCH START PÅ DET NYA ÅRET !
Tråkigt var det att jag inte fick fira med min Sarah :( Då vi har firat tillsammans alla år förutom förra året då jag var i Thailand. Jag hoppas du fick en jättebra kväll iallafall som du säkert fick ;)
 och du får tro vad du vill.......men jag älskar dig !

Dagen har varit otroligt seg måste jag säga, men imorgon så ska jag åka och vara modell för en dag :) Ska bli hur kul som helst.. Har ni tur så kanske det kommer upp lite bilder sen :)

Nej nu är det dags för film time ;) puss på er <3

image282

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0