en bra kväll !

-"Om du vaknar och ser att det är mörkt och blod överallt
var inte rädd, du är i mitt hjärta! <3
Je t' aime mon coeur (L)"




Nu sitter jag här heltensam hemma hos Sara i Kungsör ! :) Sara är på match och resten av familjen är på innebandy match :P Så jag fick huset för mig själv kan man säga . Anledningen till att jag inte följde med sara till matchen var för att jag ska ta tåget hem 11.43 .  Så jag fick stanna här istället , rätt skönt faktiskt ! Har ju tv:en och datorn att roa mig med i 1 h 30 min. Hur som helst , kvällen igår var grymt rolig (som alltid) Vi käkade middag och bowlade, jag vann ju bowlingen då om jag får skryta lite xD hade 3 ggr så mycket poäng som Maria ;) haha Sötan <3 Vi träffade även Kim och hans tjej där ;) riktiga sötingar dem där två. Väl hemma i Kungsör drog Maria hem ...medans jag och sara kollade på en film ! "Vingar av glas" jag älskar den filmen . Sen var det sova som gällde då sara var tvungen att vara pigg till matchen och jag inte hade några linser på mig så jag såg ändå inte ett piss :P träning idag :D skönt* OCH IKVÄLL ÄR DET ANDRA AVENYN ! Läääääääääääängtar ! <3333

Nej nu är det dags för tv tittande ! :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0