en vän för livet ?!

Det känns som om vi har vuxit ifrån varandra och det känns jobbigt. Jag vill/ville verkligen att det skulle fungera, men vi bråkar ju så mycket i slutet och det mår vi båda så himla dåligt av :( Jag tänker fortfarande mycket på oss och kollar på bilder och saknar dig! Jag kommer ha grymt svårt att släppa dig helt. men jag vet inte om jag vill släppa dig heller!? För att rädda våran vänskap behövs ett ordentligt prat och det är mycket som behövs redas ut ! Jag älskar dig och kommer alltid göra det för du har alltid varit någon speciell för mig ! så kommer det nog alltid vara <3

image312

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va tråkigt att det blivit så! Ni var ju så oskiljaktiga! Jag tycker att du ska ta tag i det här och prata med henne, allt kommer lösa sig bara ni båda har vilja till det! Visa att du vill så kommer hon visa att hon vill! Puss

2008-01-30 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0