Första skoldagen !

....började med skridskor :) fett kul när man inte kan åka ordentligt och bara glider omkring och drömmer om att vara ett proffs :P haha...Stinas kommentar idag var så sjuk rolig . Mitt ute på isen när vi håller på att åka så utbrister hon: " Shit, akta jag måste hämta mitt läppglans!" haha hon är bara för underbar min lilla fialotta <3 puss på henne ! Hon var ju inte seriös då, men det var så kul ! Andra lektionen var engelska och det var ju som vanligt .... sådär "/ . Gud vad kul det var att komma tillbaka och träffa alla igen :) Idag förstod jag hur mycket jag hade saknat min skola! Imorgon har vi webbdesign för första gången och på eftermiddagen har vi småföretaganden tror jag (Y)
På Onsdag ska jag hämta bilderna från modell dagen :) shit, ska bli kul att se dem !
Nej nu är det andra avenyn och scrubs som gäller. Tjille vippen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0