Fredag !

Ja nu sitter jag här, nyss kommit hem från skolan ! :) Himlans vad fort den här veckan har gått :O Det känns som det typ är Onsdag eller nått :S Aja idag hade vi bara svenska där vi har lite grammatik för tillfället... Sen så fick vi reda lite på om Naturkunskapen, jag ligger mellan VG och MVG och han har svårt att sätta .. Hoppas på det bästa iallafall nu när det liksom blir ett slutbetyg i det ämnet :D Ikväll kommer mamma hem, har saknat henne massor <3 usch den här månaden kommer hon vara i Tyskland mest "/ Hon måste jobba och stå på mässor med hennes smycken ! Aja jag klara mig nog :P Ikväll blir det nog att jag dra hem till stefan ett tag och är lite social med lite folk ;) nice nice !  Har jag tur imorgon så blir det kungsör med brudarna. <3 Nej nu måste jag gå ut med voven min .
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0