Fredag är bäst !

Freeeeeeeeeeeeeeeeeeedag idag ! :) Mamma är hemma och som vanligt har jag saknat ihjäl mig efter henne . Men nu dröjer två veckor tills hon ska resa igen :D Iallafall så är det fredag som jag nämde nyss och det betyder Let's Dance :D Åh så jag ser fram emot en kväll i soffan med familjen och godis. God mat ska vi äta innan också.
Hela familjen är dock inte samlad då min bror ligger i en kraftig magsjuka stackarn, så han ligger bara i sängen :( Tycker så synd om honom. Han har liksom varit i skolan hela dagen och spytt massor av ggr men stannat kvar för att göra ett prov. Min bebis <3 Så jag kan väl räkna med att jag också ligger och spyr snart jag med.. meeeeeeen nej för i jaqpäpaåam jag ska INTE bli sjuk och jag ska festa imorgon ! Så jag blir inte sjuk heller :P Ska nog ta mig en sup av whiskey ( akta stavning) ! Nej nu ska jag börja läsa på en utav mina 3 böcker jag fått låna av saga :) verkar hur bra som helst.

Det handlar om en tjej som typ är i vår ålder tror jag och en morgon sitter hon och läser på ett mjökpaket och där  ser hon en bild på en liten flicka som är 3 år. Hon tycker att hon känner igen bilden men kan inte placera den. Sen helt plötsligt slår det henne att det är hon själv , och det står på mjölkpaketet att hon är spårlöst försvunnen !! Men det kan hon ju inte vara, hon sitter ju där .. Det visar sig att hennes föräldrar, eller dem hon tror sig vara hennes föräldrar har kidnappat henne när hon var liten och därför är hon saknad..........

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0