helgen

Hela helgen har varit super bra men dock mycket mycket slit, är helt slut. Kvällarna bestod av massa massa god mat och senare baren ;) Kom i säng sent och sen upp kl 8 igen . Men pengar har jag minnsan tjänat ;) Dagen idag började med livräddning + bad i vattenpalatset :D Det var hur länge sen som helst jag badade i badhus och jag hade verkligen peppat mig själv till det här sen jag fick beskedet att vi skulle bada :P Inte roligaste årstiden att bada precis.. Men tillslut var vi där och kul blev det :D En halv timme livräddning och andra halv timmen äventyrsbad ! Vi tyckte det var roligare med vågorna än vad småbarnen tyckte xD haha .. Nu är det bara 20 dagar kvar till egypten , så jag längtar... Och mammas kompis har varit där 6 ggr och hon säger att man blir jätte jätte brun på bara en vecka :) Hoppas jag har turen med mig  !!! Och jag längtar också tills jag ska färga håret :D

Nu är det andra avenyn som gäller ! <3


Kommentarer
Postat av: amanda

hur ska du färga håret? :)

2008-01-22 @ 12:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0