Hockeymatchen

Igår var det match :) Mariefred mot Nyköping .Galet bra match och vi vann med
5-3 . Det bästa av allt var att vi trodde att de skulle få stor stryk då Nyköping ligger först i serien och Mariefred ligger sist, sen har dem aldrig vunnit mot dem heller. Så det var hur kul som helst för dem att vinna och dem spelade en grymt bra match måste jag säga :) Grattis killar det förtjänade ni verkligen ! <3

Sitter i skolan nu och har Svenska, håller på med lite fråger men är snart klar så jag passar på att skriva lite ;)
Idag ska jag direkt till stockholm efter skolan för att jobba med mamma på hennes mässa där. Hon har ju startat nytt företag så hon åker typ på mässor hela tiden nu. Hon ska till Tyskland 2 gånger den här månaden :( Men det är kul att det går bra för henne iallafall. Som sagt helgen ska jag vara i stockholm och jobba och tjäna pengar. Är verkligen luspank nu "/ Förstår inte att pengar går åt så fruktansvärt hela tiden. I vilket fall som helst ska jag ha en bra helg. Hoppas ni andra också kommer få det :)

PussPuss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0