Lördag !

Dagen i sthlm har varit väldigt konstig med blandade känslor "/ Det har varit kul och det kändes bra att jag kom iväg fast jag var själv .... att jag vågade... Har också blivit förföljd, det var ju inte det minsta kul ska jag säga .. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv !!! Jag sprang vill jag ju bara säga . usch nej det var inte alls kul, men nått kul är iallafall att jag hittade ett par jättefina jeans som jag önskade att jag skulle hitta. Dock svindyra så nu är jag fattig igen :( Träffade 'även Big Brother Carina och Anton igen :D Carina hjälpte mig med mina jeans ;) Träffade dem en gång när jag var inne i stockholm med Sarah och Eva på massage. Äta själv på Mc Donalds är heller ingen höjdare. Sen pricken över i:t ! JAG MISSAR TÅGET HEM ! Kan man ha mer otur eller ?! Eftersom jag inte hittar så bra i stockholm så blev jag hur ängslig som helst och ringde mamma.. Som tur var gick det ett pendeltåg till södertälje så mamma fick hämta mig där. ja min dag har ju varit så lagom kul vill jag säga. Men jag har lärt mig en hel del i livet ska jag säga :) haha åk aldrig ensam till stockholm för det är inte kul. Men är glad att jag kom iväg ändå och fick inhandla lita saker :D och på tal om ingenting så har jag sån fruktansvärd huvudvärk hela tiden "/ vet inte vart den kommer ifrån !?


När vi till och med har slutat hälsa på varandra har det gått för långt ! Det känns skit i helvete !!!!!!!!! Jag vet inte om det är meningen att det ska bli såhär eller om det är vi som kämpar för dåligt !? jag säger bara att helvete vad det gör ont men jag vet inte vad jag ska göra . Vi kan inte skylla på någon annan mer än oss själva. Fan att det ska vara såhär !

Det är vinter, det är snö och kallt ! Men jag är ändå glad att vi har fått snö, lite sent dock ! Nu när vi börjar skolan igen är det bara jobbigt med massa snö oväder som man ska stå och vänta i ! Hade varit bättre om vi fick snön till lovet :) men det hade ju inte spelat någon roll ändå för mig eftersom mitt lov har bestått av sjuk,sjuk,sjuk,sjuk,sjuk !!! Jag längtar till Egypten nu .............Kan tiden gå lite fortare tack ! :)

Nej nu ska jag kolla på Scrubs ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0