magsjukan "/

jag trodde verkligen att jag hade klarat mig undan magsjukan "/
men nej tyvärr inte ....
Fy satan vad dåligt jag mår, jag verkligen hatar dethär.
Spytt 6 ggr idag och inte käkat  eller druckigt på ett helt fucking dygn.
Provade med en klunk vatten men den kom upp lika fort den :S
Det här var det värsta som kunde hända mig just nu:(
nej fy fan säger jag bara ..
i min ensamhet idag har jag sett romeo och julia :)
Finns det någon bättre film ?!
Jag grät som en gris och spydde samtidigt :P
nej mitt liv är inte på topp
adjö.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

men snutten då! det var inge roligt att höra! hoppas att du mår bättre idag! älskar dig!

2008-02-01 @ 11:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0