One day !

Kvällen igår spenderades hemme hos Stefan :) det var "Chillkväll" men blev värsta festen istället :D Shit vad kul jag hade ! Jag och Tilda ägde dansgolvet i 4 timmar ;) alla andra var så tråkiga . Men senare mot kvällen fick vi upp lite grabbs ^^ Träffade Jesper  :S shit vad längesen det var så kul att träffa dig <3 Tilda frågade även om jag ville komma och sjunga singstar ikväll med henne och några tjejer :) Tyvärr kan jag ju inte komma då jag redan hade planerat att åka till eskilstuna ikväll :) men gärna en annan gång ! Idag har jag jobbat , och det sög! stressigt som fan och jag var helt seg i huvudet :S På tal om allting ... träning ?!?!? Har inte tränat på jag vet inte hur länge .. har ju varit sjuk så länge så det har liksom inte blivit av .. men imorgon då tänkte jag att jag ska vara duktig och gå på gympan:D Måste komma igång igen nu ! Har också ändrat min msn så alla vet, men jag drog över min gamla kontkatlista till min nya så alla som jag hade förut ska ha blivit addade :) Nej nu måste jag fixa lite saker , tåget går halv 6 :D Ha en super trevlig kväll alla snyggingar ! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0