Onsdag ! :)

Hej på er !
Idag hade vi försäljning och service och Datorkunskap :) Nu säger jag inte "data" längra, utan istället säger jag "dator" för nu vet jag skillnaden :P haha.. jag vet också att informationen i datorn består av enbart massa 1:or och 0:or . ex. såhär 00101001. Helskumt xD Imorgon slutar vi tidigt, skönt ! Då ska jag direkt kila och hämta mina bilder sen hem till Mariefred för att ta min sista livmoderhalscancer spruta :D Skönt att dem är över snart, för det gör så himla ont :S Nej nu måste jag verkligen plugga...............................eftersom vi har ett prov i naturkunskap imorgon.. men det kommer absolut inte gå bra då jag har världens sämsta lärare !!!!!!!!!!!!!!!!!
Puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0