Tisdag !

Idag var det en bra dag :) Webbdesign , jag kommer längre och längre på min hemsida xD haha Sen hade vi matte och gaahh vad mycket det är i matten just nu :O Prov nästa vecka iallafall ! Ja nu sitter jag hemma hos älskling och min mamma åkte till tyskland idag :( Saknar henne redan ! <3 Jag älskar dig . Saknade min Maria idag då hon är för lat för skolan . Fick dras med stina och sara och det var med kärleks nöje <3 Kul ska det bli i helgen, är riktigt riktigt taggad:) Och glöm inte , bra musik till förfesten annars är jag inte med :P haha jorå ! Ni flickor är bra , älskar er ! <3
Ja då var det bara korta dagar kvar på veckan . slutar halv 12 resten av veckan :) KU imorgon , jag ser galet fram emot det :D Lojsan är hemma och brun .. shit jag vill åka iväg nu !

God mat blir det ikväll som alltid :) Marrängswisch till efterrätt . Jag säger bara gooooooooooooott !

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sara ;)

klart det blir bra musik, vi ska ju va hos mig :D haha Sötis;)

2008-01-24 @ 15:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0