Tisdag!

jävla isbkjrfdsob dem har ändrat scehmat igen ! Man kan inte göra så.........nu slutar vi iallafall halv 12 både Torsdag och Fredag och jag slipper INTE magnus den här terminen...Jag vill inte ha honom, dåligare lärare får man leta efter "/ Nått postivit är iallafall att vi har fått en ny mattelärare då våran nuvarande ska gå och vara mamma ledig :) Nya matteläraren heter iallafall Sofia och är på ett ungefär lika liten som mig (a) Hon är 25 år och bor i Örebro. Hur söt och försiktig som helst, men mycket bra som lärare! Vi har alltså haft matte idag och engelska. Läsa en engelsk bok i 3 timmar är inte någon höjdare. och om typ 3 veckor ska vi bada isvak med klassen på gympalektionen xD det kommer ju vara svinkallt. ska nog sätta på mig overall ^^ För vi ska nämligen hålla på med livräddning här ett tag framöver och då ingår det i kursen ;) Nu ska jag bo hos min älskling Onsdag och torsdag då mamma ska åka bort och pappa inte har möjlighet att skjutsa mig till tåget på mornarna ! Mycket mys vi ska ha <3 Ska också ta spruta på Torsdag och hämta drick vaccinet till egypten mot magsjuka :S Det sägs att man lätt blir magsjuk där eftersom araberna inte är speciellt renliga. Men nu ska vi hoppas på det bästa. Nej nu bjuds det till mat, vi ska äta kyckling och ris, med god sås och en super god sallad som jag har gjort xD thihi .. Ha det bra och ta hand om er . Tjillevippen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0