träning

ja då har man passerat ett träningspass som jag verkligen behövde.
känns så underbart skönt att köra friskis & svettis :D mår man inte bra innan så gör man det efter ! Så är det heltenkelt. och inte bara det, man blir snygg, får fina former, mår bra i kroppen och blir sällan sjuk. Kanon bra grej detdär med träning . Är så jävla tjurig hela tiden, förstår inte varför. jag och mamma går inte ihop någonstans. har bråkat i 2 hela dygn nu oavbrutet. jag skriker och gapar och är så jävla arg för att min föräldrar är dumma i huvudet. dem fattar liskom ingenting. dem måste vara världens trögast. jag är så arg arg arg !

Ja hur blev det då med pluggandet ?:P
Blev träning istället och nu borde jag egentligen ta mig i kragen och klicka upp min artikel.
men jag vill inte.
jag har ingen lust.
det är bajs.
jag är arg.
jag ska se på andra avenyn istället.
för nu skiter jag i dethär !

Glöm inte bilddagboken mina kära ! <3
http://AlexandraDiana.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0