dagen som varit och lite till....

Inte dåligt vad mina gröna naglar drar åt sig uppmärksamhet ;) nästan varenda kund påpekar mina "limegröna" naglar :P
"shit vad coola naglar du har"
"cool färg"
"du skulle passa bra hemma hos mig för jag har limegröna färger hemma"
"flickan har gröna fingrar"

Lite kul faktiskt ;) Idag vart det lite knas på jobbet då kassan gick i baklås :S så vi hade ingen kassa på 3 timmar. Och typisk som alltid så kommer det massa kunder på samma gång just då.. Men detdär fixade jag och chefen fint så! Har också haft otroligt söta kunde idag av någon anledning :D "du är en ängel du" har dem sagt osv .. Så jag har faktiskt lyckats hålla mitt humör upp hela dagen . Annars normalt så är jag en riktigt jävla surfitta. Inte på jobbet, men hemma.

Mamma kommer inte hem ikväll heller och inte bror heller ! Det är bara jag och pappa hemma..Heja heja kan det bli bättre?!?! fast det är rätt lugn nu till min förvåning. Sätter väl igång imorgon igen eller nått :S slut om det !

Ska ha en riktig myskväll med film och vatten :) älskar och bara vara ensam och höra ljudet från en film!
Imorgon är det sista dagen på jobb-periodern ;) Kul för dig sarah <3<3 haha ..
För er som inte vet så jobbar jag och sarah skift med varandra så vi kommer inte ha en enda ledig dag tillsammans under resten av sommaren .. Så det blir sena nätter för oss istället och ett jobb med bakfylla :P Kanske inte så smart men vafan.. man är bara ungdom en gång i livet! Man måste passa på (Y)
Jag älskar dig gumman du ställer alltid upp för mig i alla väder<3 Jag är stolt över dig tjejen <3

Nej nu ska jag äta äcklig pyttipanna med icke färdigt ägg :S det är ju pappa som gör maten xD haha

Puss hjärtegull<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0