Första doppet



Idag har jag legat på stranden precis hela dagen med tjejerna :)
Det var verkligen hur mysigt som helst, första gången på sommaren som jag badade. 23 grader i vattnet var det. Hela dagen har varit så otroligt mysig. DETHÄR ÄR RIKTIG SOMMAR! Helt underbart.
Nu sitter jag här svin hungrig och solbränd och funderar på om jag ska göra lite mat!
Sista kvällen jag behöver laga mat, för imorgon kommer mammi och pappi hem!
Jag kan tyvärr inte säga att jag saknat dem :S För det har jag inte gjort :P


Kvällen igår var också hur lyckad som helst, god mat var det och mysigt sällskap!
Tack tjejer, jag älskar er <3
Bilder därifrån hittar ni här under datum 24 :)

Nu skriker min mage. PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0