Frankrike

Nästa sista jobbdagen är avklarad :) Bara imorgon kvar sen är allt över för sommaren! Känns så sjukt jävla skönt alltså ..
Visserligen måste jag jobba på Fredagkväll också men det är chill. Sen på Lördag 04.00 på morgonen åker jag :D Nu längtar jag verkligen. Har varit så negativ åt det men allt har verkligen slagit om och nu ser jag jätte mycket fram emot det (Y) Shoppa i Paris blir riktigt nice och jag lovar att ta mycket fina bilder under hela resan också :)

På torsdag ska jag iväg och shoppa lite nya kläder tillsammans med mina tjejer :)
Ska även köpa min efterlängtade bikini.. hoppas bara den finns kvar!


Tim: Vad har hänt med dina naglar?!
Jag:
vadå?
Tim:
ja, man ser dem inte från kassan längre!

hahaha han är så himla snäll mot mig xD not ..
ni fattade säkert inte så mycket där .. men han retar ju alltid mig för mina färgstarka naglar och idag hade jag ett naturligt rosapärlemor på mig . Och avståndet till kassan är ca 12 meter xD

Hoppas på fint väder onsdag och fredag så jag hinner få lite mer färg :)
Nu kommer mamma med kebab .. smaskens!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anette

tack :)

2008-07-28 @ 21:29:47
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0