händelserika dagar?!

finns inte så mycket kul att berätta när jag jobbar. mina dagar är inte så händelserika ;)
Nu är jag iallafall ledig i 3 hela dagar vilket känns jätte mega super skönt :D är så trött på att jobba, men samtidigt är det rätt kul. Jag har så himla kul tillsammans med andra människor. och eftersom jag är i behov av andra människor runt omkring mig så mår jag alltid bra när jag jobbar! Imorgon kommer iallafall min stora favorit evelina till mig .. gud har inte sett dig på hela sommaren hjärtat, saknar dig så mycket så jag tror jag ska gå under !! kommer pussa ihjäl dig imorgon när jag ser dig min prinsessa<3 vi får se vad vi hittar på!
På lördag drar jag till mina saknade älsklingar i kungsör. Blir även kvar där över natten som det ser ut nu .. Bara mys hela kvällen, för en gångs skull inget festande ;) haha ..
Söndag vet jag inte vad jag ska göra mer än att träna .. jo om det är tufft på jobbet ska jag in mellan 12-15 och hjälpa sarah..

Nu ösregnar det vilket känns sådär lagom kul när jag ska ut och springa xD
Men jag måster verkligen.. kom igen nu alexandra.. sen ska jag även passa på att bygga lite mukler också(a)
Nej nu måste jag sätta fart.
Puss och kram !

okvninnligt, omysigt, äckligt och inte normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0