idag är jag lycklig

Ja då var man 2000 kr fattigare :D Men 7 tröjor, 1 par svarta jeans, smycken och lite smink har fått flytta in i min garderob (Y)
Hela dagen har varit helt underbar med Maria och Sara, jag tycker verkligen om er tjejer, ni gör mig så otroligt lycklig och jag älskar er båda så fruktansvärt mycket <3 Stina med såklart, men hon va inte med idag :(
Såklart var det fel på tåget när jag skulle åka hem så fick sitta på stationen i 40 minuter :S men med min braiga bok gjorde det dock inget.. Men nu är det utläst och nu måste jag låna en ny bok av Sardrew :) äre okej baby?!

Har precis varit och handlat med mamma :) vi ska grilla fläsk kareér ikväll med bearniessås och klyftpotatis. Kan det bli godare?! Nej inte enligt mig . Är så himla lycklig och glad idag vilket känns skönt eftersom jag varit lite ledsen på senaste tiden. Men nu är humöret påväg att vända iallafall (Y)

Det är nu bara 1 dag kvar tills jag åker :) läängtar verkligen super duper mycket!!
Och det är inte heller långt kvar till skolan börjar vilket får mig att hoppa i taket.
Kan inte förklara varför jag längtar så mycket, men det ska bli hur kul som helst att börja igen.
Jag saknar eskilstunas gator. helt sjukt jag vet..

Nu ska jag ringa älsklingen min och snacka skit. kommer sakna henne hur mycket som helt när jag är borta.
Min lilla pluttis <33

PussPuss

Kommentarer
Postat av: sarah

absolut! du är fin <3

2008-08-01 @ 00:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0