jag har en bondgård och 4 barn

Jag skulle likagärna kunna vara fyrabarns mamma och bondflicka ..
Jag går upp tidigt, matar alla djuren, går promenad med hunden, gör frukost, plockar ut diskmaskinen, väcker sarah, åker iväg och jobbar, handlar efter jobbet och lägger maten i cykelkorgen, kommer hem, kollar posten, städer, tvättar, lagar mat, plockar undan, diskar etc.

herregud, jag skulle likagärn kunna ge mig in i ett liv som mamma :S
jag känner mig verkligen som värsta mamman när min egen är borta.
Hallå jag är 17 bast och ska inte känna mig som en mamma?!
nu lämnar vi mamma ämnet iallafall, för jag är ingen mamma!

Tittade i tidningen idag och på Onsadag, Torsdag och Lördag ska det bli strålande sol och jätte varmt :)
Min lycka är gjord, jag är ledig både torsdag och Fredag :D:D
På torsdag ska jag även ha hit alla mina bästa tjejer.
Det bjuds på massa god mat och mys med film och hela balletten..



Idag åkte jag faktiskt ner och hyrde mig en film :)
Tycker jag är värd det som jag sliter !!
Så ska bara laga mat till bror och sedan sjunka ner i soffan med poppcorn och filmen
"Love and other disasters"



Nu kallar tvätt och städning på "mamma alexandra"
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0