jag har turen på min sida idag..

Hade verkligen tänkt sova ut imorse efterom jag inte sovit så bra på senaste tiden. Men nej, halv 11 blev man typ väckt :S
Var bara att kasta i sig lite frukost och sen följa med mamma och handla .. Vi handlade för ca 3000 kr :S så jävla äckligt dyrt det är med mat alltså. Fast och andra sidan så handlade vi mat till mig och christoffer för en vecka då dem ska åka bort + att vi ska ha massa folk hos oss ikväll med mycket mat ;) Grilla ska vi göra och sedan blir det massa god efterrätt. smaskens.

Nu har jag städat hela undervåningen, har bara badrummet kvar.. sen måste jag verkligen plocka undan lite i mitt rum också eftersom man knappt kommer in:P hyrde 3 filmer idag också, två komedier och en skräckis. blir nog ingen sömn för min del!!

jag säger bara yes yes yes..hade blivit ett rent helvete om det hade visat sig vara sant!

nej åter till städningen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0