Lördag

okej .. igår jobbade jag hela dagen. Typiskt att det skulle börja spöregna när jag skulle cykla hem.. 5 äckliga kilometer i ett litet linne, jag var totalt genom våt när jag kom innanför dörren xD haha .. Sen begav jag mig till en okändplats :D trevligt trevligt .. har inte alls lust att skriva idag. kommer inte på någonting:S så jag får väl avsluta med att jag snart ska in till stockholm med tjejerna och kolla på "mamma mia" vilket ska bli väldigt mysigt :D<3

Imorgon är det söndag och min skrutt fyller 17 barre <3<3 glöm inte kolla imorgon här på bloggen.. I väntan på bilder där sarah absolut inte är förberedd xD haha gullet !

nej nu måste jag dra på mig lite kläder . trevlig dag ! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0