lugn dag men ös mot kvällen..

Nu är jag på fötter igen vilket känns jättebra :D
Glaset rann verkligen över igår "/  men sådant händer ju ibland.
Ikväll blir det iallafall party party vilket jag är galet taggad till ;) crazy tonight ^^
Jobb imorgon tyvärr..men chefen vet om allting så han inte flyger i taket imorgon när jag mår som en zombie..
Nej nu måste jag kirra lite käk och sen hoppa in i duschen..

trevlig kväll! Puss&knull hjärtegull ;)


nu tänker jag inte låta min insida ta stryk längre pga att du beter dig illa.
jag var väl bara en i mängden, men jag är fan mer värd än så!
trodde du var shysst och förväntade mig faktiskt lite mer utav dig.
Faller det sig så gör det det, men om inte så ska jag må bra ändå!


Kommentarer
Postat av: ulrika

Du är bäst<3

2008-07-15 @ 21:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0