mamma mia

Kom just hem från stockholm :)
Har haft super mys med fella, ulle och salle ! Filmen var
helt grymt bra och vi fick hela biosalongen att klappa händerna när dem sjöng ^^
Blev så himla lycklig av filmen så det var helt tokigt..
Har nog inte varit så lycklig på länge .. Jag saknar kärleken.
Jag vill älska och jag vill bli älskad. Jag vill krypa ner med någon om nätterna och känna värme.
dethär är inte min grej..

om 30 minuter fyller smurfen år ..
"spank me honey"
hahaha
jag kan seriöst inte sluta skratta..

Imorgon hoppas jag på sol, då jag vill sola lite !!
Ska också ut och springa ..
kvällen blir till att tillbringa med bästa vännen robban <3<3

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0