mycket har hänt

oj nu var det dålig uppdatering här.. fy fy !!

I Fredags var ju Evelina här vilket var väldigt mys :) Vi kollade på 2 jättebra filmer, snackade med fyllon till färäldrar och alla deras kompisar och kom i säng 05.30 på morgonen. Fullt ös hela kvällen detvillsäga.

Lördagen var det upp och hoppa i skaplig tid, vi åkte ner till riddardagarna för att kolla lite. Men innan dess käkade vi där jag jobbar ;) stackars sarah som fick slite häcken av sig demhär dagarna :S Efter att vi ätit så skjutsade mamma ut mig till läggesta då jag skulle in till kungsör :D Där tillbringade jag kvällen med Maria, Stina, Sara och Jimmy :) Mycket trevligt var det och även där blev det en sen kväll ;)

Idag vaknade jag upp bredvid bästa Maria ! Vi åt en god frukost och träffade sedan stina och sara som följde mig till tåget .. Eftersom det har varit mycket på jobbet de här senaste dagarna så var jag tvungen att hoppa in idag "/ kanske inte så kul på sin lediga söndag. Men vad gör jag inte för min lilla duktiga pärla. Nu sitter jag här och kom precis hem. Ska alldeles strax ut och springa och sedan gymma (Y) Sarah kommer också snart, vi ska äta lax och potatis och sen kolla på en bra film. Ja det var väl allt för idag ..

Nu kallar träningskläderna...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0